maandag 8 augustus 2016

bloggen

Vele vrienden gaven me de raad dat ik een blog moest beginnen , ik zou eigenlijk niet weten waarom want er zijn al genoeg bloggers in de wereld momenteel en ik ben er zeker van dat ik er nog heel veel niet heb ontdekt die super wijs zijn. Dus waarom mijn tijd steken in een blog? Eerlijk gezegd was ik vijf jaar geleden al begonnen met een blog ( ik heb die zeker nog ergens opgeslagen staan, owee waar :)  ) Het leek me gewoon moeilijk om mijn eigen privé eruit te houden dus ben ik ermee gestopt. 
Dit was net voor de bloggershype van start ging dus ik zal het nooit weten ,had ik ermee doorgegaan of ik 1 lezertje had ondertussen lol 

De gedachten blijven echter in mijn hoofd rondrennen als een gek, zeker nu we drie kinderen hebben en ik mijn leven soms als een koorddanseres moet gaan balanceren ... met vallen en opstaan :) gelukkig is er altijd een vangnet , bij deze dank aan sporadisch gezond verstand, muziek en de vriendschap !!! 

Om mezelf wat te verlichten zal ik de raad van mijn vrienden eens opvolgen en een anoniempje trachten te bloggen, waarom niet, ik ben er zeker van dat bloggers die reeds jaren bloggen bewust niet teveel inkijk willen geven in eigen boezem , ook al veronderstel ik dat ze soms ook eens te ver gaan naar hun eigen gevoel.

Dus doel is , hoofd legen , minder op Facebook zetten ( ooit delete ik Facebook om jaren later terug te beginnen enkel met wat vriendinnen nam ik me voor , wel, nu jaren later vrees ik om mezelf trouw te blijven dat ik weer Facebook moet gaan deleten. Ik hield echter 1 ding vol, GEEN FAMILIE Tot nu lukt me dat ..nog geen Facebook gedeleet want het is zoo fijn om de vrienden te kunnen volgen en af en toe een streepje muziek te krijgen !! het menselijk vlees is soms zwak i know ! Die Marc Zuckerberg had dat goed gezien en ondertussen bouwt hij met de vruchten van zijne of niet zijne ( daar zou betwisting rond bestaan, bon hij is er alleszins op de juiste moment mee gaan lopen zeg maar ) een vliegtuig, hoe mooi is dat ! ) 

dus herhaling voor mezelf, hoofd legen en misschien 1 vriendje maken erbij :) 
onderwerpen uitschrijven die me bezighouden : 

- kinderen opvoeden ( met name drie zonen ) 
- huisvrouw zijn 
- moeder zijn 
- vriendin zijn 
- partner zijn 
- liefde na zoveel jaar samen 
- samen gezin zijn 
- huis op orde krijgen 
- tijd goed besteden 
- vrije tijd opzoeken 
- werk en werkverleden
- vrouw zijn na bevalling in al zijn aspecten
- muziek en wat het met me doet 
- omgaan met het vele alleen zijn als huismoeder 
- man als zelfstandige die 7/7 werkt 
- netflix 
- psychologie van de mens 
- humor 
- goede voornemens 
- budgetteren :) 
- trends
- mijn plaatsje thuis en erbuiten 
- ik hou van diy 's 
- ... vooral hoe efficiënt ORGANISEREN dat gezin van 4mannen en ik !!!! 
- veel teveel om op te noemen hier , ge moet maar lezen lezertje 

Kortom alles dat in mijn kop rondhuppelt en eruit moet 
soms is het daar vanboven een luchtkasteel 
wie weet wil lezertje daar ook eens op springen :) 

Eerst eens vermelden dat ik ga moeten zoeken hoe dit alles werkt dus mijn lay-out zal 
verbeteren per blog neem ik me voor. Leek me leuk om enkele woorden in vet te zetten ,
zo zou je beter gaan onthouden wat je net gelezen hebt of kan je dromen over vb 'een boezem' lol , volgens de psychologie toch :) 
ik las een blog en neem mee ... lol 

hier gaat ie lezertje 


l-m x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten