donderdag 15 september 2016

Lied van de maand

Sinds Douwe bob https://nl.wikipedia.org/wiki/Douwe_Bob de beste singer song writer van Nederland won , heeft hij me altijd al weten charmeren, ik geef toe dat hij er best mag wezen ook :)
Ik kocht zijn cd op bol.Com voor maar 9,90 euro
Kon ik niet laten liggen
Love on the rocks blijft hangen bij mij


"Love On The Rocks"

I was watching life go by
She caught my eye and moved me
Funny how it grows so fast
Hits so hard, it bruises
Oh no, I am drinking

Love on the rocks
Never goes down easy
Cold to the touch
Why'd you have to leave me?
A raw deal in a fancy store
A hard knock on a closed door

Deeper than I've ever been
Swimming in your ocean
Driftwood on a lonely sea
Longing for the shore
Oh no, I am drowning

Love on the rocks
Never goes down easy
Cold to the touch
Why'd you have to leave me?
A raw deal in a fancy store
A hard knock on a closed door


Veel luister genot lezertje xxxxx
waarschuwing ! is wel geen happy liedje maar dat moet ook kunnen vind ik

http://youtu.be/-j_MmZmDvc4


Geen opmerkingen:

Een reactie posten