donderdag 15 september 2016

Baby geluk

Baby geluk
Die eerste seconde denk ik damn ik wil verder slapen , ik was net zo mooi aan het dromen , ik strompel met half open ogen mijn bed uit en dan zie ik je liggen , je lacht maar me, ik pak je op en voel je warmte, je zachte billetjes in mijn armen, verwondert kijk je rond je heen, ik kan je alleen maar kusjes geven, "je bent mijn beste vriend" ( toch als de rest slaapt ) zeg ik dan , nadat ik je pamper heb ververst kijk je me dankbaar aan, ondertussen is je flesje klaar, ik zie je zo genieten terwijl je drinkt, iets later vallen je oogjes weer dicht , je voelt je veilig en ik zet je muziekje aan en leg ons terug in bed zonder licht...En ik droom zalig verder , alsof ik nooit ben opgestaan , dromend dat ik moeder ben van de drie liefste schatten van de wereld... Blijf nog maar even klein J' ke mijn want je zal snel genoeg groot zijn, maak me maar wakker j' ke mijn en ik zal er voor je zijn X ( make up en zonnebril liggen al klaar voor the Day after lol )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten